06 juli 2014

S A L E !


Findes der noget bedre end udsalg!? Jeg har fået nogle virkelig fine ting hjem i garderoben og sparet en masse penge (og alt det man sparer kan man jo bruge på noget andet!). Som I nok kan se har jeg forelsket mig i Stine Goyas smukke mønstre, så det tog lidt overhånd! Men jeg elsker alle delene og de kan bruges til enhver lejlighed. Jeg har nu ikke købt det hele nu her - nogle af tingene købte jeg for et par måneder siden da jeg faldt over et tidligt udsalg hos FL4. Det ser lidt voldsomt ud når det hele er samlet her:-)
Nu leder jeg bare efter Baum und Pferdgarten leo-sweateren til nederdelen - så er jeg vist ved at være færdig:-)

1 kommentar:

  1. cheers for taking the time to discuss this, I feel strongly about it and love learning more on this topic. If possible, as you gain expertise, could you mind updating your blog with more information? as it is extremely useful for me...Cccam Server

    SvarSlet