30 juni 2014

foof - what to choose??




I dag landede der 5 fine brillestel i min postkasse. Jeg bruger linser til daglig, men det er bare rart at have et par briller til de dage hvor linserne driller eller om aftenen når trætheden tager over. Jeg har et par briller som er 15 år gamle så jeg har længe ønsket at skifte dem ud. Men eftersom jeg ikke bruger dem ret tit vil jeg simpelthen ikke bruge flere tusinde kroner på et par briller. Så jeg er vild med konceptet fra foof - billige briller, fint design og prøvestel i postkassen! Hvor smart er det lige!? Så i aften har jeg prøvet briller - og prøvet og prøvet og prøvet! Jeg synes de er så fine allesammen så det er ret svært at vælge! Jeg tror jeg har fundet en lille favorit, men jeg er ikke helt sikker... Hvilke skal jeg vælge??

5 kommentarer: