22 februar 2014

Stella McCartney





NU må det godt blive forår! Pigernes garderobe er blevet opdateret med et par fine sæt i yndlingsfarverne - sart rosa og grå. Jeg er vild med de fine toppe med flæseærmer fra Stella McCartney! Og jeg kunne da heller ikke vælge farve, så de har fået en top hver i hver sin farve. Så er de lidt ens og så alligevel ikke:-)
Jeg er faktisk lidt overrasket over priserne for Stella McCartneys børnetøj - jeg troede egentlig at det ville være dyrt, men toppene her koster 200,- pr stk. Det er da ikke slemt!
De rosa bukser er fra Soft Gallery - de laver bare de lækreste bukser! Og de grå er fra Finger in the Nose.
Jeg har ofte det "problem" at når jeg falder over noget fint tøj, så kan jeg ikke bestemme mig for om det skal være til Bella eller Olivia. Så det ender ret tit med, at jeg køber til dem begge to - og hvis jeg er heldig kan det fåes i to farver, så de ikke bliver helt ens. Der er trods alt næsten 4 år imellem dem...
Alle de fine sager kan findes her hos Urban Kids (Psst de har fragtfri februar!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar