06 januar 2014

S A L E !






Jeg har shoppet lidt udsalgsgodter til Olivia. Jeg har kigget langt efter den lækre cardigan fra Sprout by Gro, men 570,- er bare lige i overkanten for min pung - så da den blev sat ned med 40% - så slog jeg til! Stadig mange penge, men den er købt lidt stor, så hun kan bruge den længe - og så kan Bella jo også bruge den engang. Den er SÅ fin! Ville virkelig ønske den kunne fåes i voksenstr også! Lidt andre sager blev det også til: Soft Gallery bukser, glimmer-pandebånd og vanter fra Little Pieces og lækkert leo-nattøj fra Mini Nümhp
Cardigan, bukser og pandebånd/vanter er købt hos Urban Kids
Nattøj er købt hos Elle Belle

2 kommentarer:

  1. Fedt at finde det man længe har sukket over til en god pris! Jeg er vild med printet på Soft Gallery bukserne, det er så fint så fint.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er så skønt - alle de penge man sparer må man jo bruge på noget andet;-) Jeg er også vild med bukserne og overvejer faktisk også at købe dem til mig selv!

      Slet