24 januar 2014

.


Lidt af hvert fra ugen der gik. Jeg nyder hver dag mine ørestikker fra Stinne Holm som jeg fik i julegave - de er så smukke og der må gerne flytte mere af hendes design ind i min lille samling!
Andre ting er kommet til på det seneste: Serum Paradoxe fra Beauté Pacifique - giver en fin glød og er virkelig god under makeup! Og så har jeg købt den skønne termojakke fra Kansas og Mads Nørgaard på udsalg. Og den er allerede en favorit i garderoben! Og så er pakken fra Zara kommet med blandt andet de fine glimmersko til Olivia, og jeg kan vist roligt sige at de er godkendt! Jeg har vist smittet hende med min kærlighed til leopard og glimmer...

1 kommentar:

  1. leopard og glitter kærlighed der bliver spredt...det lyder fornuftigt ;)
    jeg tror også jeg er blevet smittet for længe siden..og er faktisk selv blevet fan af B. Pacifique her i efteråret, men går stadig og overvejer serummen.

    // Rikke //

    SvarSlet