08 december 2013

Arkitektskolens Julemarked #1





Lørdag var jeg et smut forbi Arkitektskolens Julemarked i Århus. Det er første gang jeg var været til det, og der var rigtig mange fine stande og fine sager at kigge på! Men hold nu op hvor var der mange mennesker! Vi stod som sild i en tønde og det var svært at komme hen til alle standene og se det hele. Næste gang vil jeg nok vente til om søndagen og håbe at der er lidt mere plads...
Men jeg fik da købt et par ting og den ene er denne betonplade. Den er jo perfekt til "adventskransen" og bliver helt sikkert stående efter jul også... Den er ikke tørret helt endnu, så den vil blive lidt lysere med tiden.
Pladen er fra Askholm & Fast
Mit andet køb kommer på i morgen...

3 kommentarer:

  1. Ja, det plejer at være et godt marked - men populært! Dejligt at du alligevel fik lidt gode sager med hjem.

    SvarSlet
  2. er det mon ikke også bånd fra HAY?

    // Rikke //

    SvarSlet
  3. Det ser knaldgodt ud :) der var også sindssygt mange mennesker søndag, og så var der flere der havde udsolgt eller i hvert fald tyndet godt ud.. Ærger mig over jeg ikke kunne lørdag i år :)

    SvarSlet