02 november 2013

Julestjerner i læder og sælskind








Jeg har købt de fineste julestjerner i læder og sælskind! Min kollega kender én der laver dem, så jeg har købt 4 fine stjerner til juletræet. Jeg har allerede vist dem på Instagram og flere spurgte om de kunne købes et sted, men hun har desværre ikke en Instagram profil eller blog. Men jeg har da opfordret hende til det igennem min kollega, så hvis hun følger opfordringen, så skal jeg nok give lyd herinde:-) Er sikker på stjernerne vil blive revet væk!

2 kommentarer:

  1. De er super flotte! Jeg lavede også nogle i sælskind sidste år. Tror jeg må have fat i nogle trækugler også :-).

    SvarSlet
  2. Super fede og enkle - god idé :)
    I det hele taget har du altså bare en lækker blog, har lige været væk fra blogland et godt stykke tid, men lige været lidt rundt og snuse herinde, SÅ inspirerende!

    SvarSlet