21 november 2013

.



Det er stille på bloggen - jeg ved det godt! Der er travlt både på job og i det lille hjem, så den ene dag tager den næste. Men jeg får lavet lidt ind imellem - men hold op hvor er det svært at tage ordentlige billleder nu hvor der er mørkt inden man kommer hjem!! Så I må nøjes med lidt Instagram billeder...
Jeg har forberedt adventspakker til pigerne og nogle af dem er hjemmelavede: jeg har nemlig købt et par pudestykker i Stof og Stil som lige skal en tur i symaskinen og så håber jeg de falder i god jord:-) 
Pakkerne bliver pyntet med glimmerpapir fra Søstrene Grene og bånd fra HAY - og tal-stickers som jeg selv har lavet...

2 kommentarer:

  1. Sikke en god idé - jeg skal da vist også en tur i Stof go Stil :) Tak for inspirationen...

    SvarSlet
  2. Det er simpelthen den smukkeste pakkekalender! Suk, hvor pakkerne i sig selv pynter op, når de ser sådan der ud :-)

    SvarSlet