09 oktober 2013

TRENDSALES give-away!


Er det noget bedre end at få solgt ud i klædeskabet, så der er plads og råd til at købt lidt nyt? Jeg har både købt og solgt en masse på Trendsales i årenes løb, og jeg har været bruger siden 2003 - så jeg har jo faktisk "10-års jubilæum" i år, ha ha:-) Og jeg kan tydeligt huske hvad jeg søgte efter dengang: Munthe plus Simonsen! I læssevis! Jeg følte nærmest at en helt ny verden havde åbnet sig for mig! Pludseligt havde jeg jo råd til MERE Munthe plus Simonsen tøj og kunne finde udsolgte styles (som blev solgt til overpris!). Husker tydeligt jagten på "Bounty", "Episode", "Frida", "Brystkræft-toppen" og alle de andre populære ting (ja jeg kan åbenbart stadig huske style-navnene!!)...
Med årene har mine søgeord dog udvidet sig en del og jeg leder jævnligt efter ting som enten er blevet udsolgt i butikkerne eller som jeg bare gerne vil finde til billigere penge (så er der jo råd til mere!). Og samtidig sælger jeg hele tiden ud af tøj som pigerne er vokset ud af eller mine egne ting som jeg ikke får brugt. Det er så dejligt at få ryddet ud og få penge til lidt nye sager.
På billedet kan I se nogle af mine bedste køb på Trendsales - læderjakken er mit seneste køb for 2-3 uger siden. Jeg havde samme model i grå, men ville hellere have en sort. Så den gamle blev solgt og så fandt jeg den sorte til 1500,- (nypris 3000,-) og den er så fin som ny! Og nu til sagen:

Du kan nemlig vinde:

90 dages VIP bruger + 25 klip til Trendsales

(Værdi: 427 Kr.)


Så kan du få solgt godt og grundigt ud i klædeskabet - og få råd til nyt!

Alt du skal gøre er at skrive en kommentar til dette indlæg og så kunne jeg godt tænke mig at høre om dit bedste køb (eller salg) på Trendsales (ikke et krav). Husk at skrive din e-mail adresse!
Sidste frist for deltagelse er fredag d. 18. oktober 2013. Derefter trækker jeg en tilfældig vinder.

Sponsoreret

28 kommentarer:

  1. Jeg vil rigtig gerne deltage, har en masse der skal sælges ud.

    Mit bedste køb er en taske med ny pris på 1500 kr. Jeg købte den for 500 kr brugt engang :-)

    mette.knk(a)gmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg er helt sikkert med :) s.vilsboell@gmail.com

    SvarSlet
  3. Mit bedste køb er mine Sofie Schnoor sneakers i total glimmer - som jeg fik for 300,-

    SvarSlet
  4. arghh - glemte så lige mailadr inden jeg trykkede udgiv : mette_bach_jensen@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg har gjort mange gode køb bl.a. en del tøj til mine børn og til mig selv, en cashmere-cardigan fra Malene Birger er blandt favoritterne. gittesnoerklerier@gmail.com

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. Mit bedste køb er faktisk en ting, jeg har købt på Trendsales flere gange. Mine alltime yndlings-festsko brugte jeg så meget, at jeg sled dem op, så jeg fandt dem brugt på Trendsales, sled dem op igen, fandt dem på Trendsales, sled dem op igen osv. osv. Det har stået på i nogle år nu. Tror jeg er på mit 4. eller 5. par :P

    louisebriiix@gmail.com

    SvarSlet
  8. Mit bedste Trendsales-køb må enten være et D&G bælte for snart 10 år siden eller et bytte til en fantastisk sportstrøje jeg bruger meget ofte. :)

    Sarakpihl@gmail.com

    SvarSlet
  9. Mit bedste køb var nogle fantastiske ballerina fra Aldo - de har holdt i 4 år, men akkurat afgået ved døden! De kostede 250 kr - de bedste ballerina jeg nogensinde har haft på!
    /Nina - voresalbum@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg har solgt en del forskellige ting på Trendsales, og jeg husker bedst dem hvor folk har mødt op for at hente varen. Jeg har desværre selv haft et par uheldige oplevelser derinde, men elsker stadigvæk stedet :D
    Malene (mvinter@vinterfryd.dk)

    SvarSlet
  11. Deltager :-)

    Mit bedste køb på trendsales var min Adax taske i kærnelæder som jeg købte for 3 år siden!

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Mit bedste køb er et par lækre sneakers som jeg fik super billigt! Knus Caroline Rødsgaard, Catuvihu@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Uh, jeg synes jeg gør mange gode køb derinde. Især en Baum und pferdgarten cardigan som jeg fik til små penge :)

    SvarSlet
  14. På trendsales købte jeg for et stykke tid siden de flotteste grønne new balance sneakers. De var blevet brugt en gang, og jeg købte dem for 500 kr. Sikken et røverkøb. Jeg har selv en masse tøj, jeg gerne vil have solgt, så denne anledning er oplagt!

    - mariannevas@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Jeg har lige købt en ny og ubrugt læder taske på Trendsales, nypris var 3500 og jeg fik den til 800 kr, den er bare så fin og lækker :)

    SvarSlet
  16. mit bedste køb har været en Adax taske tror jeg gav 250 og den var 1300 værd!!!
    har ikke vip pt så håber på held i denne fede konkurrence:-)
    /jenny
    jennyclausen0809@gmail.com

    SvarSlet
  17. Mit beste køb var klart et helt nytt HH sæt til min pige;) trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  18. Lige hvad jeg kunne bruge
    mit bedste køb er en dyr gryde jeg fik til en rigtig fornuftig pris!!

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Jeg har været bruger siden 2005 så har lige et par år til 10 års jubilæum ;o) Jeg har gjort mange gode køb på ts og det seneste var for 2 uger siden, en ny Modstrøm frakke fra denne sæson til min datter til 1000 kr. nypris 1500. Og det bedste salg ever må være dengang Molo var på sit højeste..... Jeg havde købt en kollektionsprøve strik med lynlås for 250 kr. på deres lagersalg, det havde jeg opgivet i mindsteprisen på ts og budene sluttede på 1300 kr. what !
    Desværre har jeg ikke vip mere så håber på god energi denne vej :o)
    Kh. Katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Jeg købte for 14 dage siden en decadent taske til kun 800,- hvor nyprisen er 2700,-. Havde en lille skramme bagpå. Det er det bedste køb jeg har gjort til dato :-)

    katrine_poulsen89@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Uhh jeg har været bruger siden 2005 tror jeg, og har fået solgt en masse i tidens løb, og ligeledes købt ligeså meget (måske mer ?) mit yndlingskøb er uden tvivl et par knaldrøde stilletter fra Peter Jensen til den svimlende gode pris af 800kr (originalpris 2500kr). Har aldrig haft et par høje sko som jeg har kunnet danse i en hel nat foruden disse - nu efter 4 år og mange byture er de ved at være udtrådt, men nænner ikke at smide dem ud. Har nærmest udviklet et kærlighedsforhold til dem :-)
    Kh Stine BB, bjs_bis@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Det kunne jeg sandelig godt bruge. Har lige ryddet ud i klædeskabet og sat ting til salg så sent som i dag. Fik dog ikke lagt alt op, da jeg stødte på max-fem-annoncer-muren. Så ville da være super rart at vinde, så jeg kan få de sidste ting til salg :-)
    Mit bedste slag ligger et par år tilbage, hvor jeg fik gode penge for en Marlene Birger kjole. En sand succes.

    vitterligvitterlig@gmail.com

    SvarSlet
  23. jeg var jo med på Trendsales helt fra starten af hvor der var rigtig mange online når der er 2500 på - og mit bedste salg var da jeg på det tidspunkt var eneste kvinde på Trendsales der maskinbroderede håndklæder med navn - tror jeg rundede de 300 håndklæder den december så der må være rigtig mange rundt omkring i det ganske land der fik håndklæder med navn på den jul :) (og det gav da godt tilskud til julegaverne det år )

    kh June
    jusp@hotmail.dk

    SvarSlet
  24. Jeg har ikke brugt Trendsales ret længe, men jeg er da positivt overrasket :) Jeg prøvede at sætte lidt til salg og det er da så nemt, både med kommentarer og oprette en Trendsales handel. Det vil jeg gerne fortsætte med :) Mit bedste køb er en Gucci Guilty parfume som jeg købte til 250 kr., men nyprisen er over 700 kr :)

    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  25. bum bum, bedste køb.
    Det er svært at sige.

    Tror det var et par converse sko for år tilbage. Fik dem til en super pris og elsker dem

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  26. Jeg har ikke købt så meget på trendsales "endnu". Men en af de bedste ting, har været en hjemmestrikket hue, så fulgte mig på cykelturen til skole hele 2 vintre :)

    /Anette :)
    anette_688@hotmail.com

    SvarSlet
  27. Åhh.. håber jeg kan nå det - jeg vil enormt gerne vinde :0) Bruger Trendsales meget til at både købe og sælge især mine tre børns tøj, så denne giveaway ville jo falde i super god jord her! Har da også gjort et par fund til mig selv i årenes løb ;0)

    Kh. Christine (juhl-eg-riis@mail.dk)

    SvarSlet