18 oktober 2013

Glimmerfund på TS

I august var vi til bryllup og jeg havde en anelse tøjkrise i ugen op til brylluppet. Jeg havde først købt en sort kjole som jeg ikke var helt tilfreds med. Så den røg retur, og så tyede jeg til min redning til alle begivenheder: min Stella Nova lædernederdel. Jeg manglede dog en passende overdel, og havde en idé om hvordan den skulle se ud: en stram grå palliettop som kontrast til den lidt rå og posede nederdel. Så jeg søgte lidt på diverse netbutikker uden held - og derefter fandt jeg lige hvad jeg søgte på Trendsales. En fin palliettop til 60,- incl. porto! Helt perfekt og så var bryllupsoutfittet klar!

Husk at det er sidste frist for deltagelse i min Trendsales give-away i dag. Så skynd dig at deltage HER!

God weekend:-)

6 kommentarer:

  1. Det er også et super fedt look. :)

    SvarSlet
  2. Rigtig flot sæt og sikken et kup! Et af mine bedste køb (som ikke var til mine børn) må have været min Monkey trøje. Den er helt plain sort og en anelse oversize - En 100 kroners sag, men min total favorit bluse og er desværre ved at være lidt for brugt til pæn.. :0/

    SvarSlet
  3. hvor fint :) og dejligt at gøre et kup...

    SvarSlet
  4. Hvor ser du bare smuk ud, er misundelig på dit gode køb :o) Tasken er godt nok også lækker og helt perfekt til :o)
    Hvilket mærke er toppen ?

    SvarSlet
  5. Den top er da noget af det fineste jeg har set - hvilke mærke er det? Sig til hvis du bliver træt af den, så vil jeg gerne købe den :-)

    SvarSlet