07 oktober 2013

Finders Keepers - mine køb






Og her er så mine køb fra Finders Keepers. Fine enkle og grafiske juletræer fra Dorte og et smukt billede fra WhatWeDo på krydsfiner. Jeg er jo vild med Dortes ting og sidste år lavede vi en fin byttehandel, hvor jeg fik nogle af hendes syede juletræer. Og nu blev disse i papir så føjet til samlingen. Så nu venter jeg bare på det bliver jul!
Billedet var jeg faktisk lige ved at købe på papir - men jeg var ret fanget af de smukke print på træ, så jeg ændrede mening og jeg synes bare det er helt unikt!
Jeg kunne sagtens have købt flere ting, meeen der skal jo være råd til det hele:-) Vil også gerne have fingerene i en plakat fra Kortkartellet, men jeg kan ikke rigtig vælge farve, så det overvejer jeg lige lidt endnu....

3 kommentarer:

  1. Jeg er vild med den kanin - så flot!

    SvarSlet
  2. MÅ eje den kanin, den er bare SÅ skøn.

    SvarSlet
  3. Tak for linket og endnu mere tak for besøget. Jeg var bare så glad for at hilse på dig og lejligheden byder sig jo ikke så ofte med de geografiske afstande, vi arbejder med, vel?! Håber I kom godt hjem (med is) :-)

    SvarSlet