06 oktober 2013

Finders Keepers Århus







En dejlig weekend er sluttet af med et besøg på Finders Keepers i Århus. Lørdag var vi i Aalborg ZOO med familien, og i dag fik jeg lokket Olivia en tur med til Århus. Hun var dog lidt skuffet da vi nåede frem, for det var ikke lige noget hun gad kigge på - men med udsigt til en is bagefter, så gik det! Moren derimod var ikke skuffet! Der var så mange fine stande og så mange dygtige folk! Ville rigtig gerne have købt mere, men jeg måtte beherske mig og købte kun et par ting. Her er billeder af nogle af mine favoritter - ikke de bedste billeder, men de er der:-) Det er også heriblandt jeg har gjort mine køb, men dem får I lige i morgen....
Og så fik jeg jo hilst på søde Dorte og set hendes fine fine sager:-) Sikke en dejlig dag!

5 kommentarer:

  1. Masser af fristelser! Gad virkelig godt have været afsted, men det var vist sikrest for pengepungen at blive hjemme ;) Glæder mig til at se dine køb.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja der var virkelig mange fine ting, og det var svært at vælge sine køb! Men jeg er nu fuldt ud tilfreds med det jeg kom hjem med:-)

      Slet
  2. Jeg var også derinde og tror faktisk det var dig jeg så i standen ved Dorte sammen med din datter. I snakkede nemlig lidt om, at hun vidst ikke var så opsat på det her designmarked. Så det godt en is altid kan hjælpe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor sjovt - jamen det var da mig så! Jeg genkendte kun Dorte(men jeg vidste jo også at hun var der), selvom jeg kan se på Instagram og på andre blogs at der er mange "kendinge" der har været afsted. Men ja - Olivia var ret utålmodig, så jeg fik heller ikke lige kigget efter nogen:-) Fik du købt noget?

      Slet
    2. Ja der var mange mennesker, men det var også kun lige fordi, at jeg overhørte jeres samtale da jeg stod og ventede på at spørge Dorte om noget.

      Nej fik desværre ikke købt noget, der var alt alt for meget der fristede, men lækre ting du fik købt dig.

      Slet