14 oktober 2013

Bobo Choses og ny lækker butik



Der er åbnet en ny lækker børnetøjsbutik i Randers Storcenter: Urban Kids. Kender I det der med at det er så dejlig nemt at tage i et storcenter når man har børn? Der er altid godt vejr, man skal ikke holde øje med bilerne og børnene kan lissom ikke rende så langt væk... Men det er bare ikke altid de mest spændende butikker vel? Altså jeg handler rigtig meget i H&M og også i Name It - men nogle gange må det også godt være lidt anderledes (og lidt mere lækkert). Så jeg er SÅ glad for at der endelig er åbnet en børnetøjsbutik med lækre mærker som f.eks. Soft Gallery, Little Pieces, Bobo Choses, Popupshop og Adidas! Og eftersom jeg nemt kan nå i centeret i min frokostpause, kan det godt gå hen og blive farligt... Og se lige den er fine kjole! Jeg er vild med de små dråber og den sarte farve - og den er helt perfekt til min lille Bella:-)

4 kommentarer:

  1. Jeg gik faktisk forbi den i dag, lækker og bemærkelsesværdig indretning.

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at sen den når jeg kommer i den retning :-)

    SvarSlet
  3. Kender det godt..... Så praktisk med børn! Men til tider kedeligt udvalg som du selv siger! Fedt med en ny jagtmark, det er der virkelig behov for indimellem.

    SvarSlet
  4. Tænk at Randers Storcenter kan tiltrække og rumme så meget coolfactor ;) Det må Aalborg godt tage ved lære af!

    SvarSlet