09 september 2013

Strike a pose!


Olivia har måttet stå model jævnligt hen over sommeren. Hun har fået opgraderet garderoben under udsalget for hun var vokset ud af det meste, af det hun havde. Men hun er bestemt ikke meget for det og hun mister lynhurtigt tålmodigheden! Så jeg må være hurtig på aftrækkeren, for jeg synes jo meget af det er så fint!
Det første billede er fra Cirkus Summarum, og jeg synes deres T-shirts var så fine i år! Den anden T-shirt er fra Bilka og kostede en sølle 20'er. Og med så fint print og flæseærmer, så tog jeg chancen. Jeg har ellers ret dårlige erfaringer med Bilkas tøj, som mister faconen fuldstændig efter vask. Men det gjorde denne heldigvis ikke! Og så fik den lille dame nye sandaler da vi var på ferie i Blåvand. Med masser af nitter - lige efter moderen hoved!

2 kommentarer:

  1. Hun er bare så skøn din lille top model. Hvor er de strikkede bukser fra? De er da TO DIE FOR :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er fra Name It - jeg købte dem for et halvt års tid siden, så de er nok væk nu. Men de er rigtig lækre!

      Slet