14 september 2013

Nye fine sager!





Der er kommet lidt nye fine sager i huset! Jeg har (ligesom alle andre) været i Netto, og jeg var heldig at snuppe de sidste 2 træhuse i vores butik, og nogle af de små æsker med grå og sort låg. De er virkelig fine. Jeg ved ikke helt hvor de skal hænge endnu - og jeg overvejer om det lyserøde hus får marmor-bagbeklædning istedet for... De to ruller er hyldepapir med leopard og marmor, købt i Bauhaus. Så et tip på Instagram, og så var jeg ikke længe om at komme i byggemarkedet! Papirkuglerne er købt i Decorate og er fra House Doctor. Der er godt nok noget dyrere end dem fra Søstrene Grene, men de er til gengæld også med meget kraftigere papir og magnetlukning. Smart! Masking tapen er også fra Decorate og jeg elsker jo bare de farver. Skønne sager der bestemt kun bliver skønnere af at stå sammen.

1 kommentar:

  1. De er også fine de huse ; ) Spottede nogle i Netto i Marielyst (hvor der var mange) og blev fristet til at tage 3 med hjem til fyn.

    SvarSlet