01 september 2013

Fine bloggerlopper





Jeg har været et smut i Århus til bloggerlopper i dag, og kom hjem med lidt fine sager:
#1 Den fineste make-up pung fra Ninna
#2 Tapet og gavepapir købt af Ida
#3 Lisbeths søde print
Jeg har længe været vild med Ninnas punge, og nu er jeg endelig blevet en lykkelig ejer af en. Den er bare gennemført lækker! Ida havde yderst rimelige priser på gavepapir og tapet, så jeg skulle have købt noget mere end jeg gjorde! Jeg har et par dukkehuse der skal sættes i stand, så jeg står rent faktisk og mangler...
Og Lisbeth laver jo så mange fine ting og dette print vil helt sikkert pynte på Bellas værelse!
Og så var det jo bare hyggeligt at hilse på de søde bloggere (som man jo nærmest synes man allerede kender;-)) Sådan en dag må I gerne lave igen piger!

1 kommentar:

  1. Sikke lækre sager, du har fået købt :-)

    Jeg har en del tapet på lager (du kan se det meste her: http://kreauglen.blogspot.dk/p/mit-vintagetapet.html) og er altid frisk på at bytte så sig endelig til, hvis du er interesseret ;-)

    KH
    Laila

    SvarSlet