03 september 2013

Efterår!


Er jeg den eneste der glæder mig bare en lille smule til efteråret? Ja, sommeren er fantastisk, men jeg er bare ikke god til solen i længere tid af gangen - og så kan jeg godt gå at glæde mig til mørke aftener med en varm sweater, te og patchwork i sofaen:-) Og specielt nu hvor der er nye lækre sæsonvarer alle vegne, så gær det altså ikke så meget at graderne falder lidt! Og jeg drømmer om at udvide garderoben med disse fine sager:

/ Bukser fra Soft Gallery 900,- / Sweat fra Rika (fra sidste sæson) / Bordeaux sneakers fra New Balance 700,- / Skindnederdel fra Toogoodtobebasic 790,- / T-shirt fra Vila 180,- / Glimmerbukser fra Mads Nørgaard 700,- /

Jeg har vist aldrig ejet noget bordeaux-farvet før, så nu er det vist på tide! Rika sweat'en er jo fra sidste sæson - jeg har den i pudder-farvet og jeg er så glad for den at jeg også må eje den sorte, engang når den dukker op på Trendsales....Velkommen efterår!

3 kommentarer:

  1. Arj de er fede de sneakers.... De skal helt klart også på min ønskeliste

    SvarSlet
  2. Uhh fine sager, ja bordeaux er også en ny farve for mig...

    SvarSlet
  3. Tingene kunne også sagtens friste mig! Jeg er allerede hoppet i både bourdeux og leo.

    SvarSlet