17 september 2013

Collage




Jeg har lavet en collage a la Mor Med Meget Mere. Jeg var helt solgt da jeg så hendes fine papir-collage, så i weekenden fandt jeg saks og papir frem. Jeg har flyttet lidt rundt på nogle billeder herhjemme, så jeg manglede faktisk også noget til rammen i køkkenet. Jeg har brugt leo- og marmor hyldepapir fra Bauhaus, ensfarvet karton, HAY papir og så har jeg faktisk klippet i et kunsttryk fra Boligmagasinet. Ja det var næsten synd, men det er jo svært at finde plads til dem allesammen, og det havde lige de farver jeg skulle bruge. Og jeg er faktisk blevet ret godt tilfreds med resultatet! Det er vist ikke sidste gang jeg laver sådan et:-)

7 kommentarer:

  1. Hvor er det fedt - må da lige lure på noget lign til min kommende billedvæg, ser vildt godt ud.

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare skøn - sådan noget i den stil må jeg afprøve en dag :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det flot. Sjovt nok er jeg igang med helt samme projekt ;-)

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare flot. Ligner noget jeg gerne vil prøve at lave en dag.

    SvarSlet
  5. Jeg synes den er blevet vildt fin. Nogle gange må der jo ofres lidt. ;)

    SvarSlet
  6. Det er bare såååå pænt :o) Jeg blev også fuldstændig grebet af mormedmere's men har stadig ikke knækket koden på størrelserne , haha..

    SvarSlet
  7. Flot, flot, flot, flooooooot!!! Hmm, måske jeg selv skulle forsøge. Er helt vild med dit kunstværk:)

    SvarSlet