19 august 2013

Sløjfespænder





Jeg har været heldig at lave en lille byttehandel med søde Kira - hun laver de fineste sløjfespænder, som I sikkert allerede har set på hendes blog eller på Instagram. Så da hun var interesseret i nogle af mine dukker så jeg lige muligheden for en bytter - og det var hun heldigvis med på! Så forleden landede de fineste spænder i postkassen - og Bella satte dem straks i håret på række. Måske en smule over the top, men så var de da godkendt! Og det koral-farvede passede perfekt til Olivias tøj, da hun havde første skoledag i mandags. Spænderne sidder overraskende godt i håret - hvilket er ret godt, for vi er gode til at miste diverse hårdimser i dagens løb. Og det vil da være ærgeligt hvis de her bliver væk! Men jeg tror nu alligevel de bliver gemt i mors smykkeskrin og bliver brugt til særlige lejligheder:-)
Så tak for endnu en god handel Kira!

2 kommentarer:

  1. Kiras spænder er altså også så pæne, så det er en god byttehandel I begge har gjort jer. :)

    Jeg har nogle gange joket med, at jeg lige så godt kan smide spænderne direkte i børnehavens skraldespand. Seriøst, hvordan pokker kan ét barn miste så meget hårpynt? ;D

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis! Og i skrivende stund har vi allerede mistet det ene! Øv bøv, der skal holdes skarpt øje med de sidste 3!

      Slet