26 august 2013

Nyt patchwork projekt - decisions decisions!




Jeg klipper og syer lapper til noget nyt patchwork - ved ikke lige hvad det bliver til - men sikkert en pude (som om jeg har brug for flere!!). Men jeg ved ikke helt hvordan det skal ende ud, som I nok kan se på billederne. Tilfældigt eller som patchworkblomster?? Jeg har lagt billederne ud på Instagram og alle var faktisk meget enige om det samme forslag. Men hvad synes du? Jeg er selv meget i tvivl - men hælder faktisk nok lidt til det modsatte af mine med-Instagrammere....! Tiden må vise hvad det ender med;-)

18 kommentarer:

  1. Helt sikkert Tilfældigt....og I øvrigt mega fedt stof du har valgt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - Ja det var også tilbagemeldingen på Instagram!

      Slet
  2. Tilfældigt!! Lækre farver :)

    SvarSlet
  3. Jeg istemmer koret... Tilfældigt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dit besyv;-) Nogle gange har man bare brug for hjælp udefra!

      Slet
  4. Same same - og ja, super fede stoffer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvad hedder leostoffet/hvor har du det fra?

      Slet
    2. Tak Anita! Leostoffet mener jeg, at jeg har købt i stof2000 engang:-)

      Slet
  5. Smuk med smukt på. Helt klart det øverste;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helena - og tak for din mening!

      Slet
  6. Jeg er absolut til det tilfældige, skønne lapper og hold da op hvor er du bare gået i patchmode :-) Glæder mig til at se, hvad det ender ud med

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at I vil give jeres besyv med - nogle gange kan man bare ikke vælge selv;-) Ja der bliver produceret nogle lapper for tiden - så hyggeligt:-)

      Slet
  7. Jeg er så den eneste, som helt klart er til blomsterne.

    SvarSlet