06 august 2013

Loppefund: potter, måger og hjerter







De seneste loppefund: for et par uger siden var jeg heldig at finde den store urtepotte med ansigt - og jeg knuselsker den! Og i dag fandt jeg så en lignende urtepotte, blot med en mand og kvinde i samme potte. Jeg har aldrig set den udgave før, men jeg synes den er rigtig fin og til en 10'er så var der ikke ikke noget at rafle om! Og med hjem kom også en smuk vase i Mågetstellet og den velkendte urtepotte med udskårede hjerter. Tror den skal bruges til diverse ting og sager i krearummet:-)

7 kommentarer:

  1. Lækre ting du har været heldig at finde :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det synes jeg bestemt også:-)

      Slet
  2. Fine fine sager du har været heldig at finde

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja engang imellem har man jo heldet med sig:-)

      Slet
  3. Hej

    Et helt andet spørgsmål. Har du set Bloomingvilles nye katalog? Og deres nye geometriske stager? Har I lavet et samarbejde?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa - nej jeg havde ikke set kataloget, men har lige klikket ind nu og set det. Jeg kan kan se de minder rigtig meget om mine stager, men nej - vi har ikke lavet et samarbejdet. Og jeg vil da godt understrege at mine ikke er en kopi at disse eller andre lysestager. Jeg fik idéen da jeg så Tom Dixon fyrfadsstagerne og spurgte min kæreste (som er tømrer) om han kunne lave nogen i den dur, bare i træ, højere og med tilfældige geometriske kanter, Og det gjorde han så. Det er vist snart et års tid siden nu.
      Jeg har senere set nogle andre stager på Pinterest der mindede lidt om mine - men dog ikke så meget som dem fra Bloomingville. Men jeg tror nu det er tilfældigheder (og tidens trends) der har gjort at deres stager minder så meget om mine. Jeg vælger ihvertfald at tro at et firma ikke bare kopierer noget de finder på en blog og sælger idéen som deres egen:-) Men ja - det er da lidt pudsigt;-) Vi snakkede faktisk kort om, om vi skulle sælge idéen til et firma dengang, fordi der var så mange interesserede i dem, men kom ikke lige videre med det. Det skulle vi måske have gjort;-)
      Og tak for din besked - det var da lidt sjovt at se:-) Det kan være jeg laver et lille indlæg om det på bloggen:-)

      Slet
  4. Hvis du bliver trætte af dine menneske-urtepotter, vil jeg mega gerne købe dem af dig. Kg og god weekend - Pernille

    SvarSlet