15 august 2013

Centilong bukser til Bella







Jeg har syet et par bukser til Bella efter mønster fra Centilong. Planen var faktisk at det skulle være shorts, men jeg ved ikke om mønsteret har lidt lange ben eller Bella bare har korte ben, for de endte med at have almindelig bukselængde. Men pyt også med det - for nu er sommeren jo også på vej væk, så det går nok;-) Jeg har syet en flæse på, men der er ingen lommer i. Jeg har aldrig prøvet at sy lommer, så det sprang jeg lige over. Men jeg er ok tilfreds med resultatet, og jeg tror helt sikkert jeg skal have syet flere;-)

4 kommentarer:

  1. Orv, hvor er de flotte. Er vild med flæsen. Hvor har du det fine stof fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Stoffet er en rest jeg fandt i Stof 2000 for nok et år siden! Men jeg synes stadig det er rigtig fint og det er babyfløj, så de passer fint til efteråret:-)

      Slet
  2. Hvor er de yndige.... Skønt stof.

    Det er bare at kaste sig ud i det med lommerne.... Det er slet ikke så svært når man først er i gang!

    SvarSlet
  3. Jeg er helt vild med flæsen. Det er en rigtig fin detalje når der ikke er lomme :-)

    SvarSlet