15 juli 2013

Loppefund



 


Jeg var lige en tur i Aalborg på loppemarked i går og her er de fine ting jeg fik med hjem! En arkitektlampe (til sølle 20,-), et Cordial æggebæger, 2 Rösti æggebægre, 1 marmorplade og nogle fine små julestjerner til små lys. Åh hvor er jeg vild med dem!
Jeg havde Olivia med og hun fik også købt lidt tøsesager  - og så købte vi et fint spejl til hendes værelse, som lige skal have en gang maling og måske noget tapet. Kan jeg huske jeg havde sådan et som lille, så det bliver sjovt at få det sat i stand til Olivia:-) Elsker loppemarkeder!

2 kommentarer:

  1. Du er altså lidt af en haj til de der loppemarkeder. Flotte stager, æggebægre, lampe og lille krus... faktisk kunne jeg godt bruge det hele selv... undtagen spejlet, der gik min grænse :-) hi hi

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fine lopper du har købt :-)

    Jeg har selv lige købt et spejl, der ligner dit lidt (til den svimlende sum af 20 kr. - skønt med gode loppefund!), som jeg har planer om at sætte i stand til min datter Helena.

    Du kan se nogle af mine andre sommerlopper her: http://kreauglen.blogspot.dk/search?q=sommerlopper, hvis du har lyst :-)

    KH
    Laila

    SvarSlet