01 juli 2013

Fødselsdag med brunch og lækre gaver!











Vi har haft gæster til brunch i weekenden (jeg har nemlig fødselsdag i dag:-)) og jeg havde fundet lækre opskrifter hos Valdermarsro som blevet prøvet af: english breakfast pizza, jordbær-rabarber sirup og kold jordbær-rabarber suppe - og nøj hvor var det godt! Det er bestemt ikke sidste gang jeg har lavet det - og nu er jeg på jagt efter en rabarberplante, så jeg selv kan hente dem i haven istedet for i supermarkedet.
Og jeg var simpelthen så heldig at få en Kitchenaid! Den har jeg fablet om længe, men havde faktisk ikke sat den på ønskesedlen. Men Thomas var nok blevet træt af at høre mig snakke om den hele tiden, så familien gik sammen om den - og det var jo en fantastisk overraskelse. Og så fik jeg Jane Faerbers "Spis dig mæt og glad", og den glæder jeg mig til at få prøvet af! Det er slet ikke så dumt at blive 34:-)

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak Helena - og det er slet ikke forsinket - det er nemlig i dag jeg har fødselsdag:-)

      Slet
  2. Stort og lidt forsinket tillykke kære Lone:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Karina- slet ikke forsinket - det er lige på dagen:-)

      Slet
  3. Stort tillykke - uhm, det ser lææækkert ud! Janes bog har jeg også fået i fødselsdagsgave, og jeg er blevet rigtig glad for den (og mit stabile blodsukker, jeg nu render rundt med...altså, når jeg ikke lige falder i sukkerfælden (hver weekend, host!)) ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Trine! Ja det er med weekend-ups'ere kender jeg ALT for godt! Men bare man hopper på hesten igen mandag, så er det vel også ok;-) Der skal også være plads til et stykke kage:-)

      Slet
  4. Et forsinket tillykke med fødselsdagen. Det ser hyggeligt ud, og hvor er det dejligt at få lige det man har ønsket sig (men ikke skrevet på ønskesedlen). :)

    SvarSlet
  5. Et forsinket men ikke desto mindre stort tillykke med dagen. Dejlige billeder og gaver - bogen kunne jeg også godt bruge...

    SvarSlet