05 juni 2013

London shopping








 


I sidste uge var jeg et smut i London med mit arbejde, og der var lige et par timer til lidt shopping den sidste dag inden turen gik hjem igen. Jeg var en tur i den smukke Liberty-"butik" - der kunne jeg jo nemt have brugt hele dagen! Men jeg købte dog ikke noget stof med hjem (det var heller ikke billigere derinde) men fandt den fineste quiltede jakke til Olivia i sort med hvide stjerner.
Og i Urban Outfitters fandt jeg Anniel glimmerskoene som jeg har sukket efter så længe - så de var jo en oplagt souvenir til mig selv!
Og så fandt jeg noget fint kage-lir - bittesmå skumfiduser, stjerner og glimmer - det måtte også med hjem. Og lidt te til mig selv i smukke æsker (til bare 8 danske kr for en æske med 20 teposer!). Kunne ikke vælge så jeg tog 4! Hvis man er til lækre emballager er supermarkedskæderne Waitrose og Marks & Spencer virkelig et besøg værd. Englænderne er langt fremme i forhold til grafisk design og emballager, så det kan blive dyrt hvis man, som jeg, kan finde på at købe noget blot pga. indpakningen;-)
Vil gerne snart til London igen!

5 kommentarer:

  1. Uhm, nogle lækre sager du har købt dig :) London er en skøn by, helt sikkert et besøg værd igen :)

    SvarSlet
  2. Sikke nogle skønne sager du har fået med hjem fra London. Det er altså også en dejlig by

    SvarSlet
  3. Nøøj sikke nogen skønne ting du har gaflet med hjem! Kan godt forstå du er faldet for det hele!

    SvarSlet
  4. Sikke nogle lækre sager.... Fed fed jakke.... Og total nice sko!

    Kan godt forstå du gerne snart vil tilbage.... (Jeg vil også gerne snart afsted igen)

    Når du skal afsted igen, kan jeg anbefale en tur i shaukat, old brompton road, de har Liberty i massive mængder, meget større udvalg og meget billigere end hos Liberty stormagasinet (selvom den under alle omstændigheder SKAL besøges når man er der! Den er SÅ smukden forretning)

    SvarSlet
  5. Uff nogen lækre ting. Altså den der jakke den er SÅ fed. Glimmer skoene skal jeg vænne mig til, altså de er ikke grimme, mere sjove tænker jeg. Men altså hvis jeg tog dem på ned i den lokale brugs og hente mælk.....! *ha ha* så ville hele byen snakke om mærkelige Libbie :)

    SvarSlet