17 juni 2013

Grafisk opbevaring





Jeg har fundet en rigtig lækker opbevaringspose til pigernes Lego. Jeg er vild med det grafiske mønster og farven passer perfekt. Det er jo rart at kunne gemme legesagerne væk i ting som passer ind i stuens stil. Og det gør den her! Så nu er de 2 plast-baljer blevet skiftet ud med én stor og utrolig rummelig pose. Det var egentlig meningen at jeg ville sy sådan en her - men der er lissom ikke sket endnu og så var den er lidt nem at tage med hjem:-) Og så kan den jo blive ledsaget at en hjemmesyet, når jeg engang får taget mig sammen...
Jeg har fundet posen i Decorate og den koster 99,-

2 kommentarer:

  1. Den er jo et fund til de penge. Jeg kunne også sagtens bruge opgradering af kurve på pigernes værelse.

    I øvrigt har jeg slet ikke fået komplimenteret for det fine nye bord. Det er virkelig også et fund. Jeg havde også hurtigt hapset det, og så er det jo ren win at det ovenikøbet har en berømt skaber. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er nemlig ret billig i forhold til hvor fin og praktisk den er!

      Og tak, jeg er også SÅ glad for det skrivebord. Selvom det står lidt klemt i stuen øjeblikket - men nu kommer det altså ikke på børneværelset alligevel;-)

      Slet