01 maj 2013

Genbrugsguld







Jeg har brugt den halve fridag i dag på en masse praktiske gøremål, og et par besøg i genbrugsbutikkerne i Randers. Jeg fandt en lille marmorplade og en køkkenrulleholder med marmorbund. (Og jeg blev bestemt ikke populær da jeg kom hjem med det, så jeg er spændt på om det får lov at stå fremme!) Jeg er ikke så vild med "pinden" på køkkenrulleholderen, så jeg overvejer om den skal males eller helt skiftes... Ideér modtages gerne:-)
Og så fant jeg det fineste pudebetræk til 5,-. Det er godt nok sjældent jeg syr i retrostof, men det var simpelthen for fint til at lade ligge!

4 kommentarer:

  1. JEG synes, at det er super fint med marmor :-) Jeg har selv fundet en del marmor vaser og stager på div. loppemarkeder, men nu får vi se, hvor længe jeg får lov at have mine stående :) for min bedre halvdel synes bestemt ikke at marmor er hot :-)Men hvis vi lader det stå længe nok, mon så ikke de acceptere det ?! :-) Vi har lov at håbe :-)
    Hav en god dag! - og forresten - FED blog du har :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja jeg vil også rigtig gerne have fat på en marmorvase! Satser på en masse gode fund henover loppe-sæsonen:-)
      Og tak for rosen, hvor er du sød!

      Slet
  2. Fint med marmor. Pinden på køkkenrulleholderen ville jeg måske også male....hvad med grå eller en af neon farverne :-)
    Skøn blog ud har og tak for kigget :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja grå er et godt bud! Tak:-)

      Slet