12 maj 2013

Dagens lopper









Jeg har været en tur på loppemarked i Ålborg i dag med min mor og mine tøser. Jeg var særligt på jagt efter lidt marmorting og et urtepotteskjuler med ansigt - men fandt ingen af delene. Til gengæld fandt jeg nogle andre fine skatte: en Stelton kande, to lilla Rösti æggebægre, en koral skål, to små keramik-ansigter, et Bing & Grøndahl fad og en sukkerstrø som jeg købte af søde Ida.
Fadet kendte jeg faktisk ikke i forvejen - jeg synes bare det var fint, og først bagefter fortalte min mor at det var fra Bing & Grøndahl og at hun var vild med stellet da hun var ung. Jeg har googlet det lidt for at se de andre ting i serien, og det ser ret fint ud. Der må gerne blive føjet lidt flere ting til "samlingen" i løbet af loppe-sæsonen...

2 kommentarer:

  1. Lækre fund jeg er helt vild med de to ansigter :)

    SvarSlet
  2. Aj hold da op for nogle fede loppefund. De hoveder er jeg da mildest talt misundelig over! HELDIGE dig :-)

    SvarSlet