23 maj 2013

.


#1 New in: lækker lækker bluse fra Rika. Er tosset med den!
#2 Olivia har plukket fine blomster til mig i sin venindes have:-)
#3 Glæder mig hver dag over mine små loppefund
#4 Tur til Mariager hvor vi fik årets første softice

Den næste uges tid bliver der nok lidt stille på bloggen - der er travlt både hjemme og på jobbet, så jeg skriver lister, planlægger og løber rundt for at nå det hele... Og så bliver Bella 2 år i morgen, så weekenden går med at fejre min lille fis! Kan slet ikke forstå det allerede er 2 år siden! Men mon ikke jeg lige kigger ind med lidt billeder af den lille fødselar:-)

6 kommentarer:

  1. Den er godt nok også FED den trøje! Må jeg spørge hvor du har fået fingre i den?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har købt den på www.youheshe.com

      Slet
  2. Jeg er vild med din trøje, kan godt forstå du er faldet for den. Tillykke med din datter, håber I får en dejlig weekend.

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med Bella:-) Glæder mig til fødselsdagsbilleder. Det er så hyggeligt

    SvarSlet