05 maj 2013

.

Lidt fra de sidste dage... Har lige opdaget at jeg, i min febertåge (har halsbetændelse) har sat billedet ind af pudebetrækket igen - og det har jeg jo allerede vist jer! Men jeg orker ikke lige at lave en ny collage, så I må lige døje med at se på det igen...

#1 Retropudebetrækket fra Genbrugen (igen!)
#2 Har fået den fineste gave fra min søde kollega: HAY hånden som jeg lønge har ønsket mig:-)
#3 Olivia har fået leo-buksedragten fra Soft Gallery (og kjolen faktisk) og hun er svært glad for det!
#4 I torsdags var der jo Kvindeløb her i Hadsund og mit mål var at komme under 30 min. (ruten er 5.1 med en drabelig bakke på ca. 1 km) og jeg løb på 29,18 min, så jeg var godt tilfreds. Sikkert fordi jeg lige havde købt nye fine løbesko:-) Next stop er Alt for Damernes løb og DHL...

Nu vil jeg smide mig på sofaen med Panodiler, Strebsils og "Sover Dolly på ryggen?"
God søndag til jer:-)

1 kommentar: