10 april 2013

Patchwork pude






Jeg er endelig blevet færdig med patchworkpuden, som jeg har syet på de sidste par måneder. Jeg er vild med Ninnas fine patchworkting, så jeg ville gerne lave en pude i den stil - med det stof jeg lige havde. Og det er vist lykkedes ok. Og jeg kom lige til at se, at de lilla lapper passer fint til HAY-tæppet. Det havde jeg ellers ikke lige tænkt over da jeg syede den... Jeg havde ikke nok ens lilla stof til stjernen, så det blev forskellige lapper i lilla nuancer - hvilket egentlig fungerer fint. Og jeps, næste patchworkprojekt er allerede igang:-)

30 kommentarer:

  1. Det er frygtelig vanedannende at sy patchwork. :) Puden er rigtig flot syet, og du har sørme da også været produktiv!

    Jeg har endelig fået bagside på min ene patchworkpude, men mangler den anden. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er virkelig vanedannende! Man tænker hele tiden på næste projekt:-) Glæder mig til at se dine puder!

      Slet
  2. ÅH den er flot. Virkelig virkelig flot! Bliver helt blød :-)

    SvarSlet
  3. Den er godt nok flot, imponerende!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak - jeg er også blevet glad for den:-)

      Slet
  4. WOW, hvor er den bare blevet flot :)

    SvarSlet
  5. Hvor er den bare flot og LÆKKER - wuhuuuu - nej nej nej.....Virkelig fin ;O)

    SvarSlet
  6. Den er blevet superflot - med leo-pletter og det hele.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er sjovt som leopletter sniger sig ind alle steder;-)

      Slet
  7. Hold da fast hvor er den flot, gør bestemt ikke noget at det lilla er forskellige slags stof.
    KH Lena

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, jeg synes også sagtens det kan gå med forskellige nuancer:-)

      Slet
  8. Den er så fin! Jeg er også i gang - elsker det meditative i patchwork;)
    Kh Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja lige præcist - det tager lang tid, men samtidig er det dejligt afstressende!

      Slet
  9. Den er SÅ smuk. Må jeg spørge om hvor stor din skabelon er i højde og bredde?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lone - min skabelon måler 7x4 cm - altså i "tværsnit". Hver side måler 4 cm. Håber det er forståeligt;-)

      Slet
  10. I'm blown away!! Smukkeste pude jeg i længe har set! :-O

    SvarSlet