23 april 2013

Outletmesse & kvindeløb




Jeg har være til outletmesse i Herning i weekenden. Det er første gang jeg har været afsted - det er godt nok langt fra Hadsund, men hvad gør man ikke for at shoppe med besparelser;-) Der var nu ikke så meget børnetøj som jeg havde drømt om, men lidt fik jeg da købt. Og også lidt til mig selv: ørestikker fra Erbs & Bjerke, jumpsuit fra MbyM og en ny løbejakke.
Løbejakken er taget i brug - der er snart Beauté Pacifique Kvindeløb her i Hadsund så der skal jo trænes lidt! Så hvis du bor i nærheden, så skynd dig ind og tilmeld dig - det er en rigtig fin tur (5 km) langs fjorden og i skoven. Senere på sommeren står den på Alt for Damerne løb og DHL - så jeg skal vist også have investeret i et par nye løbesko - de gamle er vist ved at have 8 år på bagen...

4 kommentarer:

  1. Virkelig fine ørestikker :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg er også glad for dem - og så til en 50'er!

      Slet
  2. Jeg skal også løbe det løb, lønreformen er ikke god. Måske jeg burde løbe lidt nyt udstyr for motivationen skyld :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er en god undskyldning - gå aldrig ned på udstyr! ;-)

      Slet