27 marts 2013

Påskepynt


Olivia og jeg har lavet lidt nyt påskepynt i selvtørrende ler. Det blev der er god bunke påskeophæng ud af! Jeg har før lavet ophæng i Cernit, men jeg synes de blev så plastic-agtige. Så denne gang forsøgte jeg med Silkis og de blev meget finere! Lidt mere kreamik-agtige. Udstikkerne er fra Tiger, og bogstaverne er præget med "Brigitte Keks". Her kommer lige lidt billed-spam...













 Psssst! Nu hvor Google Reader snart lukker ned, vil jeg blive rigtig glad hvis du hopper med over på Bloglovin og følger med der istedet for: Følg mig lige her:-)

God påske!





12 kommentarer:

  1. Jeg har faktisk kun prøvet hjemmelavet ler indtil nu...

    Men der bliver lavet så mange fine ornamenter i fimo, papirler og cernit - Så der går nok ikke så længe før jeg bare selv må prøve ;0)

    Virkelig fint påskepynt!

    SvarSlet
  2. De er blevet rigtig fine :)

    God påske herfra

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare flotte, sikke en god idé :)
    Ha en god påske
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  4. De er super fine :) Helt sikkert en rigtig god ide.
    Rigtig god påske til jer :)

    SvarSlet
  5. De er virkelig skønne.
    God påske.

    SvarSlet
  6. Smukt håndværk! Hvordan har du båret dig af med at få dem så fint flade? Har set flere herinde, der døjer med, at de krøller op i kanten når de tørrer?!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa - jeg har lagt dem i spænd mens de tørrede - imellem et par spækbrætter med bøger ovenpå. Det tog en lille uge før de var helt tørre - det tager jo nok lidt længere tid når de ikke får så meget luft, men når jeg prøvede at tage dem ud begyndte de at bøje ret hurtigt, så de lå i spænd i en uge ca.

      Slet
  7. Hvor er de blevet fine :0) Jeg er ikke helt kommet i gang med påskepynten. Men til jul fik jeg lavet en masse juletræer, stjerner osv. i selvtørrende ler. Det er fantastisk nemt at arbejde med :0)

    SvarSlet
  8. Hvor er de blevet gode, billedspam er fint med så gode billeder :o)

    SvarSlet
  9. Hvor er de flotte - god idé. Jeg lavede også nogle til jul, og havde faktisk ikke tænkt på at det også kunne være påskepynt.

    SvarSlet
  10. Må man spørge hvor du har bogstaverne fra?

    SvarSlet