31 marts 2013

Kaleido



Da jeg havde tøseaften for nogle weekender siden, fik jeg faktisk en værtindegave mere, udover det fine maleri - nemlig en af Trine Finds Funghi træsvampe. Men jeg havde den faktisk i forvejen, så jeg har været en tur i Decorate for at bytte den - det er mildest talt ret svært at vælge blandt alle de lækre sager derinde, men da jeg fik øje på Kaleido-bakken fra HAY var jeg ikke i tvivl. Jeg manglede nemlig en bakke til de uundværlige ting på spisebordet. Vi havde en Trip Trap bakke før, men den fyldte lidt for meget på bordet. Og Kaleido-bakken er jo perfekt til formålet og så passer den ovenikøbet fint til den korale farve i maleriet! Win win:-)

4 kommentarer:

  1. Det er blevet rigtigt flot og ja, farven passer så godt ind :)

    SvarSlet
  2. Hvor er du heldig :) De står også på ønskesedlen herhjemme!!

    SvarSlet