07 februar 2013

Stinne Holm





Jeg kunne simpelthen ikke få Stinne Holms smukke ørestikker ud af hovedet efter jeg så dem hos Ida
Så nu er de endelig blevet mine, og de er SÅ fine! Jeg elsker smykker der har lidt kant og det må man sige at de har! Og så blender de perfekt ind med mine andre smykker fra Line & Jo og Camille Kaasby-Wang for ByBiehl. Det er bestemt ikke det sidste Stinne Holm smykke jeg har investeret i - nu er problemet bare at vælge hvad der skal være det næste! 
(Og så ikke et ord om det der Forbrugsfri Februar som jeg vist nok havde erklæret at jeg ville hoppe ombord i)

4 kommentarer:

  1. De er så flotte! Er vild med det rå, kantede look. Tror heller ikke der går længe, før jeg også bliver nødt til at finde pungen frem og investere i nogle af Stinne Holms fine sager... (:

    SvarSlet
  2. De er godt nok også flotte :) Tillykke med dem.

    SvarSlet
  3. Ej hvor godt! Jeg har også mine på konstant, synes ligesom du, at de passer enormt godt sammen med andre mærker.

    SvarSlet
  4. De er også bare helt vildt fine!

    SvarSlet