28 januar 2013

Sengegavl

"The Best of Kram og Krea"
En af de ærgelige ting ved at lave en ny blog, er at man jo "mister" alle indlæggene fra den gamle blog Kram og Krea. Derfor har jeg valgt at lave nogle få "The Best of Kram og Krea"-indlæg hvor jeg genopliver nogle af de mest "populære" indlæg fra den gamle blog (og så har jeg jo også også noget at lægge på, når jeg ikke lige har fået andet fra hånden - smart hva´!).
Nå men, det indlæg der har fået mest opmærksomhed på Kram og Krea er klart sengegavlen - så her kommer lige det gamle indlæg igen...





Jeg har lavet en sengegavl. Pladen har stået et halvt år og ventet på at jeg fik købt det helt rigtige stof, så nu er det endelig færdigt! Jeg har betrukket knapforme i det samme stof, og det er jeg ret godt tilfreds med. Så her får I lidt billeder fra soveværelset...

13 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jeg kan lige lave en lille DIY - kommer snart:-)

      Slet
  2. Den er godt nok også flot, så kan sagtens forstå, at den fik meget opmærksomhed! :)

    SvarSlet
  3. Wauaw, den er godt nok også flot, har ikke set den før, den ser meget prof ud.
    Og også rigtig hyggeligt soveværelse med de fritliggende bjælker.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også glad for den - men man behøver bestemt ikke være prof for at lave den:-)

      Slet
  4. Hold da op det ser lækkert ud!

    SvarSlet
  5. Det er lige sådan en gavl jeg har i tankerne! Superflot lavet.
    Har du en opskrift på den? Sådan i korte træk..?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg laver lige en hurtig DIY - kommer snart:-)

      Slet
  6. Hejsa,

    Sikke en flot gavl! Elsker den grä farve og er vild med puderne pä sengen ;-)

    /Annemette

    SvarSlet
  7. Den diy der - synes ikke lige at jeg kan finde den nogen steder? Har du et link?

    Den er vanvittigt flot!

    SvarSlet
  8. Hvor er den fed!! Står selv og skal igang med samme projekt i vores sommerhus, så leder lige lidt efter inspiration ;) Må jeg spørge hvor mange lag pladevat du har brugt? Den ser virkelig dejlig tyk og blød ud så det kan da næsten ikke kun være et lag? :)
    Mvh Ane

    SvarSlet