21 januar 2013

Sund mad



Det er svært, ikke at blive fristet af alle de sunde og lækre madbilleder det vrimler med på Instagram i øjeblikket! Så jeg har forsøgt mig med choko-dadel kugler og blomkålspizza - og begge dele smagte rigtig godt! Pigerne var VILDE med choko-dadel kuglerne og de var væk samme aften som de blev lavet. Så i går lavede jeg en ny omgang - denne gang med havregryn i stedet for kokosmel (jeg er ikke så pjattet med kokosmel), og de er også snart væk...
Blomkålspizzaen var overraskende god - det smagte ikke rigtig af blomkål, men til gengæld synes jeg bunden er ret blød. Men bortset fra det, så blev den spist med velbehag - dog over et par dage, eftersom jeg var den eneste i huset der kunne lide den. Men den bliver helt sikket lavet igen!

Opskrift på choko-dadel kugler er fundet HER
Opskrift på blomkålspizza er fundet HER

4 kommentarer:

  1. Jeg synes nu, at den blomkålspizza ser vildt lækker ud! Har aldrig hørt om det før.. men det skal da vist prøves af (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det må du prøver, det smager så godt!

      Slet
  2. Prøvede selv lige den der blomkålspizza for et par uger siden, en god veninde viste mig opskriften. Hun havde lavet den med dåse tomater og pepperoni på. Virkeligt lækkert!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er det faktisk - og så slipper man for den oppustede mave bagefter;-)

      Slet