09 januar 2013

Patchwork-lapper




Jeg syr patchwork-lapper for tiden - præcist hvordan det ender ud, ved jeg ikke endnu, men det finder jeg forhåbentlig ud af hen af vejen. Men jeg har vist ikke nok Liberty-rester, så jeg tror der kommer nogle ensfarvede lapper ind i mellem også. Lige nu synes jeg også det ser lidt rodet ud, så det kan være det er godt nok med lidt basic farver til at bryde det lidt. Men det er altid svært at forudse resultatet på patchwork... Én ting er dog sikkert - der er lang vej endnu;-)

6 kommentarer:

  1. Jeg syntes det ser vildt lækkert ud. Det er nogle flotte prints du har udvalgt. Jeg er specielt vild med mitsy :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Julie - Mitsy er også min favorit:-)

      Slet
  2. Det ser saa fint ud Lone :-) Du burde lave en DIY for saadan nogen som mig ;-) Jeg kunne godt taenke mig at kaste mig ud i noget patch work, men ved ikke helt hvor jeg skal starte! Jeg tror ogsaa at noget ensfarvet ville se godt ud mellem de flotte liberty stoffer.

    Kh Kathrine

    PS Flot ny blog x

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kathrine - jamen det kan jeg sagtens lave! Jeg må lige huske at tage billeder undervejs, og så laver jeg en DIY til dig:-)

      Slet
  3. Uanset hvad tror jeg det kan blive rigtig fint. :) Hvis du vil have mere ro på udtrykket (og strække libertyen lidt), så tror jeg varm grå, petroliumsblå eller sort kunne være fint til det liberty du bruger.

    Vil du have ren liberty kan du jo forhøre dig om nogen har supplerende prints eller mere af samme. Jeg kunne nok godt lokkes til at bytte liberty for træstager. ;)

    Det er så hyggeligt at sidde med patchwork, så jeg må vist få færdiggjort mine to igangværende projekter. Jeg er nemlig heller ikke særlig god til at lave "tilfældige" mønstre, selvom jeg synes det ser super fint ud som fx Ninna (Fru Schou) laver det. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maiken - Tak for tips - jeg tror du har ret med den sorte farve, den havde jeg ikke tænkt på! Men Jeg har vist noget sort, så det prøver jeg.

      Jeg har faktisk lige købt nogle Liberty rester af Kira Trust, så jeg ser lige hvor langt det rækker. Jeg har desværre ikke nogen træstager på lager pt, men hvis jeg får igen, kunne det da nemt være;-)

      Jeg er også VILD med Ninnas patchwork - hun er SÅ sej til at sætte mønstre sammen!

      Slet