01 januar 2013

Nytår








Godt nytår allesammen! Her er et lille kig fra vores nytårsaften, som blev holdt med gode venner og søde børn. Der blev snakket, grinet, danset og drukket (en smule - og nogle lidt mere end andre;-)) Dejlig aften og børnene holdt godt ud! Bella blev puttet kl 23 og Olivia bad om at komme i seng kl 02. Så vi har fået en lille lur i eftermiddag, og så er det vist sengetid om lidt... Håber I også er kommet godt ind i det nye år:-)

Og tak til jer der er flyttet med herover indtil videre - håber der kommer flere af mine "gamle" læsere:-)



8 kommentarer:

  1. Sikke nogle glade billeder. :)
    Rigtig godt nytår!

    SvarSlet
  2. Masser af nytårsstemning med glade børn:-) Skønt! Godt nytår

    SvarSlet
  3. Så kom jeg også med over. Super fint design, du har fået lavet herinde, og herlige nytårsbilleder :)

    Kh Line

    SvarSlet
  4. Godt nytår til dig :-) Og tillykke med dine nye blog :-) Kh

    SvarSlet
  5. Godt nytår og tillykke med det nye navn og blog:) glæder mig til at følge dig herinde i stedet for:)

    SvarSlet
  6. Dejlige billeder - godt Nytår!

    SvarSlet
  7. Sikke fine billeder fra det der ligner en dejlig aften. Jeg er især vild med det øverste med den lille dybteskarphed. Virkelig god nytårsstemning.

    Jeg må indrømme at jeg slet ikke kender dig for nogen gange sidder jeg bare for meget på min egen lille blogø og opdager ikke hvad der sker omkring mig. Håber derfor jeg er velkommen også selvom jeg ikke er gammel læser? Din

    Godt nytår til jer allesammen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marina - ja selvfølgelig - alle er velkomne, både nye som gamle læsere:-) Så velkommen til min lille blog - jeg er glad for at du vil følge med!

      Slet