03 januar 2013

Nyt chatol




Jeg har lige købt det fineste chatol af Ida. Jeg har lige hentet det i aften og det er allerede ved at blive fyldt. Jeg har faktisk længe ledt efter lige præcis sådan et chatol, for det er perfekt til alle Olivias tegnesager, perler, Lego Friends, Nintendo osv osv.... Hun har værelse med skrivebord ovenpå, men det er jo meget hyggeligere at sidde nede i stuen hos. Og hun har altid gang i et eller andet kreativt, så hendes ting fylder halvdelen spisebordet, vindueskarme og hvor der ellers er plads. Det håber jeg så på at kunne begrænse lidt nu! Og så gør det jo ikke noget at det ser pænt ud samtidigt:-) 



4 kommentarer:

  1. Heldige dig ; ) Ser godt ud!

    SvarSlet
  2. Uhh det ser fint ud.. Drømmer om at finde et ligeså fint et til vores stue...

    SvarSlet
  3. Nej hvor er det bare fint ;o) Glæder mig til at følge din blog ;o)

    SvarSlet