14 januar 2013

Lidt shopping...


Jeg har shoppet lidt udsalgslækkerier til pigerne og mig…


Poppy Rose pallietnederdel
Soft Gallery bukser

Støvlerne forelskede jeg mig i, da Ninna viste dem frem på bloggen – og de ankom til mig i fredags, men jeg tror simpelthen at jeg er nødt til at returnere dem. De er for små, og jeg har søgt og søgt efter et par i str. 40, men de er bare ikke til at opdrive! Jeg har en lillebitte håb om at de måske kan blokkes ud for de passer fint i længden, og de giver sig jo altid lidt i bredden. Men tvivler meget, efter som der er det der glimmerlag ovenpå læderet. Nogen der har erfaringer med at få blokket sko ud?


2 kommentarer:

  1. Lækker blazer. Har desværre ikke erfaring med at blokke sko ud. jeg har altid det modsatte problem. Håber det løser sig så du kan få dem på, for fine er det ihvertfald

    SvarSlet
  2. Det er også lækre sager. :)

    SvarSlet